wtorek, 17 lutego 2015

Nowe włosowe specjały ;)

Tak wygląda mój dzisiejszy zakup, udało  mi się kupić siemie lniane w sklepie polskim, ale do końca nie wiem czy mielone jest lepsze... Wlaśnie wypiłam jeden kubek, za miesiąc będę mogła napisac, co dobrego to przyniosło :)
Olejek Parachute kupiłam w sklepie indyjskim, jest tam sporo do wyboru, tym razem postawiłam na mieszańca, mam dosc zapachu kokosowego! Ten też ma go w składzie, ale na ostatnim miejscu. Po 4-ech miesiącach stosowania oleju kokosowego, robi mi sie niedobrze na jego myśl, serio :(

Sklad olejku:
Amla (amalaki) 12,50g
Ghritakumari (kumari) 6,25g
Mehendi (madayantika) 2.50g
Nagarmotha (mustak) 2.50g
Methi (methika) 1,25g
Sugandhit Dravya 0,85g
Coconut oil/excipients Q.S

Co dziś zrobiłam:

Nałożyłam nowy olejek na skalp i cale włosy, bardzo miło sie nakłada, nie jest taki ciężki jak kokosowy i szybko sie wchłania, zajęło mi to naprawdę dużo mniej czasu niż przy kokosowym.
Zmyłam po godzinie delikatnym płynem Johnson's i nałożyłam wcześniej przygotowaną maseczke lnianą (zalałam dwie łyżeczki siemia gorącą wodą i dolałam dwie łyżki indyjskiego olejku)
W trakcie spłukiwania czułam , że moje włosy są miekkie jak po odżywce, nałożyłam jeszcze na włosy odżywke garniera AiK, a raczej tylko wmasowałam i spłukałam, byłam tak zmęczona ... Musiałam włosy podsuszyć suszarką, we włosach pozostały resztki, właśnie patrzę na nie w pracy, ale czego nie robi sie dla dobra włosów, kok na czubku i pracujemy ;))
Nie bede już na siłę tego robić, bo później sa takie efektu własnie, w pośpiechu to sobie można ... Banana zjesc na śniadanie , jak miało to miejsce rano , mam chwilę przerwy w pracy więc postanowilam dodac wpis, po pracy chciałabym sie położyć spac, nie będę dzisiaj w nocy już nic tworzyć na glowie, jedynie wypije kubek siemienia i elo ;)) 

Podsumowując - moje włosy sa wygładzone, jak na robienie tego wszystkiego w pośpiechu efekt jest naprawdę dobry, wyczesałam włosy następnego dnia i są bardzo gładkie i odbite od nasady, efekt jest super!
Polecam   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna