sobota, 7 lutego 2015

Goldwell-moja przemiana



Wczoraj moje włosy zostały pofarbowane i obcięte, końce zostały wyrównane. Włosy prezentują się tak:

Zdjęcie nie oddaje do końca efektu wyrównanych końcy, ale to dlatego że moje włosy strasznie się plącza i raczej nigdy nie zdarzyło się , by spokojnie sobie wisiały, szybko staję się niesforne.

Poddane wczorajszemu zabiegu farbowania i stylizowania nie sa najgorsze, nie mają teoretycznie żadnych zniszczen, zapewne za sprawa dobrych, profesjonalnych kosmetykow Goldwella, a także wspaniałej fryzjerce, z 20letnim stażem. Farba o kolorze czekoladowego brązu była trzymana pół godziny , najpierw nałożona na odrosty, potem na niedługo przed zmywaniem, została zaaplikowana na resztę włosów. Po dokładnym splukaniu - maska nawilżajaca i rozczesywanie włosów grzebieniem. Fryzjerka dawno nie miała w swojej karierze tak zdumiewająco plączących sie włosów. Klientki czekające na swoją kolej przyglądały sie moim biednym włosom, poddanym drastycznym szarpaniu , później prostowaniu , lakierowaniu i na końcu .... Obcinaniu !
Bardzo bałam sie tego zabiegu i usłyszałam "nie wolno żałowac włosów, bo nie będa rosły" Naprawde to było bardzo pocieszające :)

Po raz pierwszy w życiu jestem zadowolona z usług fryzjerskich , kolor wyszedł pięknie, wcale nie zniszczył włosów , chociaż były farbowane dwa miesiące temu, błyszczą i wygladają naturalnie, każdy pyta czy to naturalne.
Super obcięte, nie straciły dużo na długości, ale według stylistki muszę jeszcze trochę ściąć. 
Będę odwiedzać salon Goldwella co dwa miesiące, według poleceń mojej Pani :) 


 Z przodu wyglądają na krótsze , ale po długim cieniowaniu to nic dziwnego, dlatego regularnie będę je obcinać, aż wszystkie będą tej samej długości, co mnie bardzo usatysfakcjonuje.
Czuję się o wiele lepiej, włosy wyglądają naprawdę zdrowo, nie są postrzępione i porozdwajane, chociaż dzisiaj zauważyłam, że znowu porobiły się takie białe kulki na końcach, a minął dzień od obcinania ... Widać, że w dalszym ciągu potrzebują duzej pielegnacji!

Trzymam właśnie olejek arganowy na całej głowie i włosach i tak juz zostane na noc , skalp strasznie mnie swędzi i boli kiedy dotykam, pewnie od tego drastycznego rozczesywania (gęstym grzebieniem) i chemii :( 
Na pewno po kilku dniach mojej pielęgnacji dojda do siebie, a farbowac bie zamierzam juz , poniewaz jest to kolor zblizony jak bajbardziej do mojego

A taki jest mój cel:



Piękne są długie włosy, prawda?

Jeszcze trzy lata do mojego celu ;))
Jeszcze raz polecam salony Goldwella i Dobranoc :* niech włoski Wam rosna 




4 komentarze:

  1. piękne włosy. i wyglądają na bardzo zdrowe, co wcale nie jest proste przy takiej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) Przy tej dlugosci najtrudniejsze dla mnie jest ich rozczeswanie, poniewaz bardzo sie placza i zbijaja w kolonie : (

      Usuń
  2. WOW :O ! Twoje włosy wyglądają coraz piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki wielkie Wam za mile słowa ! :*

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Strona glówna