czwartek, 23 kwietnia 2015

Olejek łopianowy ze skrzypem polnym i maseczka do włosów biovax Diamond - efekty i zdjęcia włosów

Witam serdecznie!

W końcu doszły z Polski moje nowości, niestety oliwka BDFM nie przeszła na lotnisku, za duża pojemność :( a nie ukrywam, że na niej zależało mi najbardziej : (

W prezencie od TŻ dostałam dwa produkty do przetestowania, z których jestem bardzo zadowolona.

1. Pierwszy z nich to olejek łopianowy ze skrzypem polnym.

 
Jest to kosmetyk polecany przez wiele blogerek, głównie ma przeciwdziałać wypadniu. Producent radzi podgrzany oljek nałożyć na 20 minut, ja go trzymałam wczoraj 5 godzin :)
 
skład:
Skład: Vegetable Oil, SC-CO2-extract Arctium Lappa (Burdock), Zea Mays (Com) Oil, Equisetum Arvense Extract, BHT
 
 
 
2. Maseczka Biovax , Glamour , intensywnie regenerująca maseczka do włosów Diamond 125 ml

 
 
 
 
Biovax® Diamond to luksusowy preparat zawierający najdroższy wśród klejnotów – diament, w połączeniu z bogactwem odżywczych i wzmacniających minerałów, zamkniętych w intensywnie regenerującej maseczce do włosów. Najgłębiej ukryte skarby ziemi dodają włosom niezwykłej mocy i drogocennego blasku. Pył diamentowy – subtelnie rozdrobniony pyłek z najcenniejszego na świecie kamienia szlachetnego nadaje włosom przepiękny, skrzący się blask i niezwykłą moc, płynącą z wnętrza tego niezniszczalnego, najtwardszego klejnotu. Kompleks minerałów – połączenie uważnie wyselekcjonowanych, najważniejszych dla piękna i zdrowia włosów oligoelementów, niezbędnych dla ich prawidłowego wzrostu. Minerały odżywiają i wzmacniają włosy, przywracają im siłę i blask. Kompozycja biopierwiastków: glinu, cynku, miedzi, potasu, magnezu, manganu i sodu stanowi prawdziwy eliksir dodający włosom energii i utrzymujący ich prawidłowe nawilżenie.
 
 
Skład:
 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Diamond Powder, Magnesium Chloride, Potassium Chloride, Aluminum Chloride, Zinc Chloride, Copper Sulfate, Manganese Chloride, Sodium Chloride, Lysine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Betain, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, C.I. 77891, C.I. 61585, Hexyl cinnamal, Benzyl Salicylate, Limonene, Benzyl Alcohol.
 
 
Swój dzień dla włosów zaczęłam od dokładnego ich rozczesania, porządnie wmasowałam olejek w skórę głowy, ze szczególnym naciskiem na zakola (tam najbardziej mi się przerzedziły)
Resztę olejku wtarłam w długość włosów. Starałam się użyć jak najmniejszej ilości, ponieważ w zapasie mam tylko jedną buteleczkę, a w Polsce będę dopiero w Lipcu.
Taki kompres potrzymałam 5 godzin pod czepkiem i turbanem, zmyłam dokładnie włosy szamponem GARNIER  Fructis.
Po odciśnięciu nadmiaru wody z włosów, nałożyłam maseczkę Biovax, także starając się zaaplikować jak najmniej produkty, ale by wszystkie włosy zostały pokryte. Maseczka ma bardzo małą pojemność , a szkoda, bo jest świetna! Po 30 minutach pod czepkiem i turbanem zmyłam chłodną wodą i wysuszyłam włosy suszarką z jonizacją, rozczesałam.
 
 
Efekty:
 
Włosy są bardzo odżywione i błyszczące. Skóra głowy jest bardzo świeża, nawilżona  i w dobrej kondycji.  Na pewno ta maseczka zostanie ze mną na dłużej!
 
 
Zdjęcia zostały wykonane następnego dnia, a nadal wyglądają bardzo dobrze i skóra głowy jest nadal świeża :) Włosy na długości wygładzone !
 
 
 
Testujecie nowe biovaxy ?? Który polecacie ?
 
 
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Wszystkie nowe biovaxy sa zachwalane:)
    Z innej beczki: podoba mi sie twoja sciana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczesniej nie mialam okazji testowac biovaxow, ale na pewno nadrobie straty :)
      :pp

      Usuń
  2. Uwielbiam ten olejek z GP, u mnie naprawdę działa na wypadanie :).
    Twoje włosy pięknie się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjnie się sprawdza na skórę głowy, nigdy nie miałam z nią problemów, ale teraz jest idealnie odżywiona i utrzymuje długo świeżość :)
      Ja mam wielką nadzieje. że ocali moje łysiejące zakola, a zauważyłam już, że coś się zaczyna dziać na nich, coś rośnie :)

      Usuń

Szukaj na tym blogu

Strona glówna