niedziela, 3 maja 2015

Niedziela dla Włosów- Okład z świeżej pokrzywy i olejku rycynowego.




 W ten piękny Maj, zachęcam wszystkie do zgromadzenia zapasów pokrzywy, zarówno do picia, jak i do wcierania. Ja swój ogromny bukiet z pokrzyw dostałam od TŻ zamiast kwiatów i to było dla mnie niemałe zaskoczenie, że słucha moich paplanin i wiedział co mnie ucieszy! Mam nadzieje, że ta niespodzianka sprawdzi się na moich włosach tak dobrze jak olejek Amla Dabur, który także był niespodziewajką.



 
Co zrobiłam z pokrzywą?
 
Najpierw powycinałam liście i wyrzuciłam łodygi. Dokładnie umyłam. Pokrzywa została zerwana w idealnym miejscu ,  dlatego nie musiałam jej myć w bardzo gorącej wodzie, zrobiłam to w letniej, ale nie chłodnej.
Pierwsze co postanowiłam zrobić to zaparzyć ziółko i zabrałam się za przygotowywanie naturalnej maseczki na skórę głowy, mam wielką nadzieje, że wpłynie ona na szybszy wzrost włosów, a jestem nawet przekonana, że to zdzaiała! Dlaczego ?
Od 20 dni codziennie pije herbatkę pokrzywową i przyspieszyła mi ona o połowę wzrost włosów! Taka naturalna powinna zadziałać lepiej :)
Część pokrzyw już się suszy, a jeszcze przygotowałam wcierkę, za którą będę musiała poczekać około 2 tygodni.
 
 
Jak wykonałam okład na skórę głowy ?
 
 
Wrzuciłam około 7 dużych liści i zalałam wrzącą wodą, pozostawiłam do ostygnięcia pod przykryciem. Po ostudzeniu zblendowałam całość (liście i napar) i dodałam 2 łyżki stołowe olejku rycynowego.
Po zmiksowaniu wyglądało to tak :
 
 
Mieszankę wmasowałam dokładnie w skórę głowy, a resztę naolejowałam olejkiem łopianowym ze skrzypem polnym i pozostawiłam pod czepkiem i turbanem na godzinkę.
Z początku czułam, że dzieje się coś na głowie, mrowienie nie dawało spokoju przez pierwsze pare minut i później ustało. Po zmyciu nałożyłam jeszcze naturalną odżywkę TRESeme na włosy i zmyłam po 15 minutach.
 
Czego możemy się spodziewać po takim okładzie?
 
Na pewno włosy będą się ładnie błyszczeć! Mieszanka pozostawiła skórę głowy bardzo świeżą , za efektami będziemy musiały poczekać troszkę dłużej.
Długość włosów wygładzona i taka jak lubię, czyli zdyscyplinowana.
 
 
 
Co Wy myślicie o pokrzywce do picia  ?
Teraz jest najlepszy czas na zbiory !
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna