poniedziałek, 11 maja 2015

Niedziela Dla Włosów- maska drożdżowa z olejkiem rycynowym i witaminą E + maska biovax - na porost włosów






 Niedzielę dla Włosów udało mi się skończyć wczoraj, ale dopiero dzisiaj mam chwilę, by o tym napisać.
W końcu zdecydowałam się zastosować drożdże na całe włosy! Nie żałuje!

Jak przygotowałam swoją maseczkę?

Do miseczki wlałam łyżkę olejku rycynowego, trzy ampułki witaminy E i pół kostki drożdży, wszystko dokładnie wymieszałam i dołożyłam jeszcze trochę naturalnej odżywki, by lepiej się nakładało ...

Tak przyrządzoną maseczkę nałożyłam dokładnie na skalp i wykonałam masaż, resztę nałożyłam na długość. Potrzymałam wszystko ponad godzinkę po czepkiem i turbanem i zmyłam dokładnie szamponem.
W trakcie mycia czułam zapach drożdży, ale po wysuszeniu nie był już on tak wyczuwalny.
Po umyciu włosów nałożyłam obficie maseczkę Biovax- Diamond na pół godziny i po dokładnym zmyciu wysuszyłam włosy chłodnym nawiewem.


Efekty:

Byłam bardzo zadowolona, włosy są usztywnione, gładkie i błyszczące i w końcu się nie strączkują :)
Nie wypada ich tak dużo podczas mycia.
Moje włosy polubiły się z proteinami, postaram się dostarczać im ich więcej, a drożdże to dobra alternatywa dla tych, którzy walczą o szybszy wzrost włosów. Ja wole  jednak drożdże stosować zewnętrznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna