czwartek, 21 maja 2015

L'biotica Biovax Glamour Diamond Intensywnie regenerująca maseczka do włosów Minerały & Diamenty - recenzja


Hej :)

Jesteście ciekawe jak zadziałała na mnie L'biotica Biovax Glamour Diamond Intensywnie regenerująca maseczka do włosów Minerały & Diamenty?

Czy podbiła moje serce, możecie przeczytać już za moment :)



Otóż  miałam okazję przetestować maseczkę L'biotica Biovax Glamour Diamond, dlatego po skończeniu opakowania postanowiłam napisać kilka słów na jej temat. Co prawda, maseczka starczyła mi zaledwie na około sześciu aplikacji, ale zdążyłam sobie wyrobić zdanie na jej temat.
Maseczka ta była pierwszą, którą przetestowałam z tej linii, nigdy wcześniej nie miałam okazji testowania żadnego Biovaxu. Byłą ona niespodzianką przywiezioną z Polski i nie mogłam się doczekać aż w końcu będę mogła zobaczyć efekty na moich włosach. Czy doszukałam się spektakularnych efektów?


Pojemność maseczki to zaledwie 125 ml, dlatego starałam się nakładać jej jak najmniej. Dzisiaj nałożyłam jej więcej niż zawsze , ale efekt był taki sam, niezależnie od ilości produktu, czy czasu trzymania. Maseczka zamknięta jest w malutkim plastikowym opakowaniu, a jej konsystencja i pięknie połyskujące drobinki aż proszą się o aplikację na włosy! Do tego przyjemny zapach ...

Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Diamond Powder, Magnesium Chloride, Potassium Chloride, Aluminum Chloride, Zinc Chloride, Copper Sulfate, Manganese Chloride, Sodium Chloride, Lysine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Betain, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, C.I. 77891, C.I. 61585, Hexyl cinnamal, Benzyl Salicylate, Limonene, Benzyl Alcohol.

W składzie znajdujemy : olejek migdałowy, wyciąg z henny , diamentów i minerałów.
 Nie znajdziemy sylikonów i parabenów, a także pegów, SLSów i parafiny.
Maska składa się z humektantów i emolientów i kilku konserwantów.


Od producenta:
Biovax Diamond to luksusowy preparat zawierający najdroższy wśród klejnotów – diament, w połączeniu z bogactwem odżywczych i wzmacniających minerałów, zamkniętych w intensywnie regenerującej maseczce do włosów. Najgłębiej ukryte skarby ziemi dodadzą Twoim włosom niezwykłej mocy i drogocennego blasku.

Pył diamentowy – subtelnie rozdrobniony pyłek z najcenniejszego na świecie kamienia szlachetnego nadaje włosom przepiękny, skrzący się blask i niezwykłą moc, płynącą z wnętrza tego niezniszczalnego, najtwardszego klejnotu.

Kompleks minerałów – połączenie uważnie wyselekcjonowanych, najważniejszych dla piękna i zdrowia włosów oligoelementów, niezbędnych dla ich prawidłowego wzrostu. Minerały odżywiają i wzmacniają włosy, przywracają im siłę i blask. Kompozycja biopierwiastków: glinu, cynku, miedzi, potasu, magnezu, manganu i sodu stanowi prawdziwy eliksir dodający włosom energii i utrzymujący ich prawidłowe nawilżenie.

Efekt na włosach:
- wzmocnienie i intensywna regeneracja włosów,
- włosy nawilżone i pełne energii,
- diamentowy, skrzący blask.
 

 
Co mogę powiedzieć o tej maseczce?
 
Zaczynając od plusów:
- Bardzo przyjemny zapach, utrzymujący się po zmyciu maseczki
-konsystencja jest zwarta i dobrze się aplikuje
- Zwiększa objętość
- Nadaje blask
- super nawilża skalp

Minusy:
- niewydajna
- nie wygłądza dobrze włosów i nie pozwala na lepsze rozczesywanie w znacznym stopniu

 
 Jeśli chodzi o tę maskę na pewno nie wypróbuje jej ponownie, ale chciałabym przetestować inne tej firmy np.  z proteinami mlecznymi. Takie efekty mogłabym otrzymać po zwykłej odżywce drogeryjnej, jak na maskę nie spodobały mi się efekty na moich włosach :(


Próbowałyście już tej maseczki ?? a może macie ulubiony Biovax??
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna