poniedziałek, 9 marca 2015

Niedziela Dla Włosów - siano na glowie

Hej :) trochę spóźniona, ale dopiero wracam do żywych :)


Mam duży problem z włosami, zaczęły mi bardzo wypadać, z dnia na dzień ... Nie mam pojęcia dlaczego i także zaczęły się puszyć i plątać jak przy blondzie. Zaczęło sie to jakoś tydzien temu, kiedy nie myłam włosów trzy dni i nałożylam na nie olej, podczas mycia zaczęły wypadać ;o

Dzisiaj nałożyłam Amle Dabur na skalp i na resztę włosow olejek Sesa, po około 6 godzinach namoczyłam włosy i nałożyłam odżywkę nawilżającą dr Organic na 10 minut , umyłam włosy delikatnym szamponem i nałożyłam jeszcze na jakies 10 minut odżywkę  Glisskura z keratyną (tą różową)

Nie rozumiem do końca co jest nie tak, ostatnio po odżywce dr. Organic włosy byly brzydkie, po keratynowej też są brzydkie i jeszcze wypadają, nagle jakieś suche sie zrobiły, możliwe, że sa przeproteinowane, ale nawet odżywka nawilżająca na nie nie działa jak wcześniej ... Mam ochotę iść jutro na odbudowę włosa do salonu i pewnie tak zrobię, może specjalista mi doradzi :)


Co o tym myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna