niedziela, 22 marca 2015

Niedziela Dla Włosów - walka z wypadaniem

Witam :)
Ponieważ mam dziś w końcu  od bardzo dawna , wolną niedzielę od pracy , udało mi się nastrugać coś o moich włosach.
Jak już wcześniej wspominałam, zaczęły mi bardzo wypadać  (zaczęło się  od tego, że nałożyłam olej kokosowy na bardzo brudne włosy)
Podczas mycia włosów wypadało ich sporo, dla mnie takie wypadanie oznacza, że coś jest nie tak, ponieważ nigdy nie miałam z tym problemu. 
Do końca nie wiem, czy sprawcą tego jest wiosna, czy mój bląd w pielegnacji.
Na szczescie udało mi się to zahamować dzięki indyjskiej mieszance, Amla Dabur.
Zauważyłam, że za każdym razem jak ją stosuje , mam wysyp babyhair i włosy robią się gęste. Teraz też tak się  stało, użyłam kilka razy, ale ze względu na krótki czas trzymania nie było jakiś specjalnych efektów od razu.
Wczoraj nałożyłam Amle Dabur na całe włosy, szczególnie  masując  skalp. Pierwotnie chciałam zmyć po dwóch godzinach, ale ze bylam po 16u godzinach w pracy, usnęłam z olejekiem i dopiero dzisiaj go zmyłam szamponem oczyszczającym i nalożyłam keratynowa odżywke Glisskura na jakies pól godzinki. Wysuszylam wlosy suszarka jonizujaca z chlodnym nawiewem. Zabezpieczylam konce swoim ulubionym olejkiem i wygladzilam TT, podczas rozczesywania troszkę wypadło włosow, ale dlatego ze strasznie sie plącza i robią się pęki.

Zdjecie zrobione po calym zabiegu włosowym:

Do ramion są bardzo zdrowe i gładkie, a od ramion w dół można zaobserwować maleńkie odstające końce, efekt schodzenia z mocno cieniowanych włosów i szarpanych. 12 Marca były farbowane ponieważ miałam liczne prześwity ( efekt rozjaśniania ) 
Od poprzedniego farbowania 6 Lutego do ostatniego farbowania 12 Marca , włosy urosly mi 1 cm. 
Nie musiałam ich teraz podcinać poniewać byly w dobrym stanie , ale zrobiłam sobie odbudowę keratynową po farbowaniu, dzięki czemu nie było widać wogóle uszkodzeń po farbowaniu, łuski zostały domknięte, jakiś szczególnych efektow odnowy keratynowej nie zauważyłam, na pewno przez uprzednie farbowanie. Mam w planach chodzić na odnowe keratynową co miesiac i na pewno wstawie teraz róznice przed i po :)) farbować włosów juz nie zamierzam, kolor został wyrównany i teraz czas na zapuszczanie naturalnych , zapraszam i Was do przyłączenia się :))

Kilka słów na temat babyhair:
Po stosowaniu mojej pierwszej wcierki Jantar, mam całą głowę w babyhair , co mnie bardzo denerwuje.
W pracy powinnam miec włosy schludne i związane, natomiast nie wiem jak sie do tego zupełnie zabrać, kiedy zrobię sobie kucyka, cała reszta włosów mi stoi, w szczególności na lini czoła i na zakolach. Dookoła głowy mam włoski na okolo 3 cm , które stoją i nie potrafię ich ujarzmić
Jantar stosowałam ponad dwa tygodnie , a zużyłam dwie buteleczki (nie umiałam zupełnie tego aplikowac w małych ilościach)
Poza tym stosowanie olejku Amla Dabur wzmożyło wyrastanie babyhair. Dzięki temu teraz wogóle ich nie mogę ułożyć ! 
No cóż, ale włosy chociaż gęstnieją, to najważniejsze. Podetne je za jakiś tydzień, by końce wyglądały jeszcze zdrowiej i estetyczniej :)
  

Po godzinie już robią się coś jakby takie strączki , musiałabym je cały czas czesać, a nie używam żadnych lakierów itp i nie zamierzam



Pozdrawiam :)



8 komentarzy:

  1. Właśnie opublikowałam Twoje zgłoszenie: ,,Jak dbasz o włosy?'' :) bardzo dziękuję, że je wyslałaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co : ) Mam madzieje, ze sie spodobalo !

      Usuń
  2. Na wypadanie włosów polecam tabletki Biotebal, kiedyś uratowały mnie przed byciem łysą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie sprobuje, zaraz poszukam czy jest to na ebayu :) dziekuje za propozycje

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje też przeciętnie rosną coś koło 1 cm, ale czasem udaje mi się to tempo przyspieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co u Ciebie najbardziej dziala na przyspieszenie ? U mnie wcierka Jantar zadzialala raczej na bejbiki. szybszego wzrostu niestety nie zanotowalam

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Strona glówna