poniedziałek, 22 czerwca 2015

Niedziela dla Włosów - Miesiąc z olejkiem ze słodkich migdałów + aktualizacja włosów

Witam :)


 


 

 Wczoraj już nie miałam czasu wstawić nic na bloga, ale dzisiaj nadrabiam :)
Od miesiąca stosuje olejek ze słodkich migdałów, przed każdym myciem, czyli co drugi dzień, czasami zdarzało się, że myłam je codziennie, czyli także olejowałam i maskowałam.
Olejek zawsze nakładam na suche, ale bardzo dokładnie rozczesane włosy, zostawia na co najmniej godzinę, kiedy nie mam czasu, ale zazwyczaj trzymam go pod czepkiem i turbanem koło 2-5 h.
Po takim zabiegu włosy myje szamponem i zawsze nakładam odżywkę na 15 minut lub maskę na pół godziny. Susze suszarką z chłodnym nawiewem i zabezpieczam kroplą olejku migdałowego + kroplą serum Mythic Oil.


Bardzo polubiłam się z olejkiem migdałowym, uwielbiam go aplikować na swoje włosy, nie przetłuszcza ich, ani nie obciąża.

UWAGA: Od miesiąca olejuje tylko i wyłącznie włosy, nie nakładam już olejków na skórę głowy, ze względu na ich ogromne wypadanie! Być może zbyt częste olejowanie skalpu przyczyniło się do nadmiernego wypadania.

Olejek ze słodkich migdałów jest moim ulubieńcem, zauważyłam znaczną poprawę od kiedy go stosuje, włosy przestały się plątać, a końcówki nie są przesuszone jak kiedyś i włosy zaczęły rosnąć szybciej.

Jeśli chodzi o wypadanie ... Cały czas zmagam się z tym problemem, od tygodnie biorę dodatkowo Vitapil . Popijam także pokrzywkę codziennie. Mam cichą nadzieje, że coś to zaradzi.




Jak wyglądał mój niedzielny zabieg?

Naolejowane włosy olejkiem migdałowym, oczyściłam szamponem Mythic Oil i nałożyłam maskę Dove na pół godziny, pod czepek. Jest to moja ulubiona maska, zawsze dobrze nawilża, nie obciąża i jest bardzo wydajna. Do ostatniego płukania użyłam chłodnej wody (na same włosy, omijając skalp)
Wysuszyłąm suszarką z jonizacją i chłodnym nawiewem i zabezpieczyłam kroplą olejku migdałowego + serum Mythic Oil.

Włosy wyglądają bardzo zdrowo i są błyszczące.

Zdęcie zrobiłam dopiero dzisiaj, więc są po nocy, ale nadal prezentują się bardzo ładnie. Rozczesane i wygładzone szczotką TT, w naturalnym świetle.


Czy wypadanie dopadło i Was?? Jak sobie z tym radzicie??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna