piątek, 10 lipca 2015

Australian Organics INTENSIVE CARE- recenzja organicznego szamponu



 Witam.

 Ostatnio na blogach zaobserwowałam sporo wpisów na temat zagranicznych kosmetyków do pielęgnacji włosów (i nie tylko).
 Szczególnym zainteresowaniem cieszą się produkty z UK. Nie mieszkając na wyspie i nie mając zupełnie pojęcia ,  jest ciężko opisać tutejsze  produkty o dobrych składach , dlatego zauważyłam wiele błędów, szczególnie gdy wpisy są tworzone tylko na podstawie podsyłanych podpowiedzi w komentarzach, czy mailach.
 Sądzę, że polecanie typowo drogeryjnych kosmetyków, mając o wiele lepsze i wcale nie dużo droższe produkty organiczne na pułkach,  jest wynikiem niewiedzy.

Za szampon drogeryjny np. Garniera trzeba zapłacić 5 funtów, a za zupełnie organiczny szampon niecałe 6 funtów.  Jakim dobrym dealem byłoby zatem przyjechać na wakacje do UK i kupić szampon Garniera skoro wyszedłby on Nas naprawdę dużo drożej w porównaniu do polskich cen ?


Dzisiaj chciałabym zaproponować Wam  szampon organiczny, prosto z Australii.
Ten szampon można dostać w sklepie HOLLAND & BARRETT za cene nie większą niż 6 funtów, często możecie go wyrwać w promocji. Polecam także zbieranie punktów na karcie, które możecie wymienić na produkty. Na Allegro jest w cenie 39 zł. Wypada drogo, ale jest wart tej ceny.
 
SZAMPON AUSTRALIAN ORGANICS
 

 Jest to produkt australijskiej firmy AUSTRALIAN ORGANICS, która specjalizuje się w profesjonalnych kosmetykach organicznych do pielęgnacji włosów.

Ja wybrałam szampon do włosów suchych i farbowanych, skład przestawia się następująco:

 Skład:

Aqueous Extracts of Matricaria Recutita (Chamomile), Tillia Cordata (Lime Blossom) and Betula Alba (Birch) (Certified Organic), Tea Lauryl Sulphate (Coconut Derived), Coco amido Propyl Betaine (Coconut derived), Cocamide Dea (Coconut Derived), Peg-7 Glyceryl Cocoate (Coconut Derived), Hydrolysed Wheat protein, Wheat Amino Acids, Water (Aqua), Peg-35 Castor Oil (and) Polysorbate 20 (and) Horse chestnut Extract (and) Retinal Palmitate (Vitamin A) (and) Tocopherol (Vitamin E) (and) Inositol (Vitamin B) (and) Calcium Pantothenate (Vitamin B5) (and) Linoleic Acid (Vitamin F) (and) Biotin (Vitamin H), Citric Acid, Sodium Chloride (Sea Salt), Phenoxyethanol (and) Caprylyl Glycol, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, Citrus Limonum (Lemon) Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Oil. Suitable for vegetarians and vegans

 

Moja opinia:

Przetestowałam całą butelkę tego szamponu i jestem bardzo zadowolona! 375 ml starczyło mi na długo, zatem jest bardzo wydajny. Skóra głowy przez pierwsze kilka zastosowań swędziała, ale już po tygodniu  była bardzo odżywiona i swędzenie ustało, chociaż podczas pierwszych myć nie byłam do końca przekonana ponieważ moja skóra głowy i włosy były myte cały czas szamponami naładowanymi sylikonami i silnymi detergentami, a po takich szamponach włosy wizualnie wyglądają lepiej.
Teraz włosy są mocno odżywione, nie puszą się i mega błyszczą. Nie mam problemu z rozczesywaniem, aczkolwiek zawsze stosuje maskę/odżywkę po myciu.  Dzięki temu produktowi przestały się pojawiać krostki na skórze głowy, z czego jestem bardzo zadowolona.
Zrozumiałam, że moje staranne olejowanie włosów szło na marne ponieważ stosowałam silne szampony do codziennego użytku, które przesuszały włosy i psuły efekty olejowania.


Zawsze przed myciem mam naolejowane włosy, jak radzi sobie z tym ten szampon?

Lubię mieć pewność, że moje włosy są dokładnie umyte, dlatego używam troszkę więcej szamponu niż dotychczas i dłużej wykonuję masaż skóry głowy.  Pieni się troszkę gorzej, ale spłukuje się o wiele szybciej niż te drogeryjne  szampony.


Zapach i konsystencja:

Zapach przypomina mi troszkę sok aloesowy, ma taką nutkę kwaśno-miętową, idealnie przypomina mi Tymbarka jabłkowo-miętowego! :)  Konsystencja jest idealna, nie jest tak gęsta jak szampony doładowane sylikonami, ani też nie jest zbyt wodnista.



Zatem polecam kupno tego szamponu, dziewczynom mieszkającym w UK, a także innym, które mają okazję tutaj zagościć.  Ten szampon również będzie można wygrać w moim konkursie, który powinien pojawić się niedługo.

a Wy stosowałyście produkty tej firmy?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna