sobota, 19 września 2015

Aktualizacja włosów po wakacjach - Problem z nadmiernym wypadaniem zażegnany!


Witam serdecznie!

 Po dłuższej nieobecności mogę zapowiedzieć, że wracam do regularnego pisania!

Powodem mojej nieobecności były liczne wakacyjne wyjazdy, a także bardzo intensywne wypadanie włosów, które wprowadziło mnie w dołek i niechęć publikowania postów z tym problemem.
O przyczynach nadmiernego wypadania włosów napiszę osobny post.




Włosy przez wakacje urosły mi o 3 cm, to całkiem dużo jak na moje dość słabe tępo i jak na minimalistyczną pielęgnację, na którą najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu.
O dziwo, nie są wcale przesuszone od słońca, a także końcówki nie są zbytnio rozdwojone, a nie były podcinane trzy miesiące.
  W pierwszej dekadzie wakacji starałam się je jeszcze olejować regularnie, później robiłam to co któreś mycie, a teraz całkiem nie miałam na to czasu.
Ostatnio nawet myłam je codziennie i zdarzyło mi się je umyć kilka razy i nie nałożyć odżywki.
Zalega mi bardzo dużo recenzji, w tym bardzo dużo hitów, które zostaną u mnie na dłużej.
Kosmetyków do włosów przewinęło się u mnie bardzo dużo, dlatego nie będę ich wszystkich wymieniać, postaram się dodać recenzje tylko tych kosmetyków, które jest warto Wam przedstawić :)
Ze względu na sesje fotograficzne także włosy ucierpiały, najczęściej prostowane, ale mimo wszystko prezentują się całkiem dobrze! Najważniejsze, że nie wypadają już jak wcześniej! Z czego jestem bardzo zadowolona i żadne przesuszenia i zniszczenia nigdy nie będą dla mnie straszne po tym co przeszłam z wypadaniem..





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu

Strona glówna